Search
  • ideashub101

Κάνεις αυτό το λάθος στα social media;

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολλοί άνθρωποι του marketing ή διαφημιζόμενοι στα social media οι οποίοι παίρνουν μια σειρά από όχι σωστές αποφάσεις σχετικά με τo social media marketing.


Υπάρχουν πολλά άρθρα σχετικά με το ποιο όχημα των social media πρέπει να λάβει την περισσότερη προσοχή επενδύοντας ενέργεια, χρόνο και "χρήμα" σε αυτό. Ειδικά με τα καινούργια...


Ένα νέο δίκτυο social media εμφανίζεται.

Στην αρχή εκατοντάδες μετά χιλιάδες και μετά εκατομμύρια από νέους χρήστες γράφονται σε αυτό.


Αυτόματα κάθε website σχετικό με την τεχνλογία και το marketing αρχίζει να γράφει για αυτό.


Άρθρα με τίτλους όπως τον παρακάτω

"The “5 reasons your company needs to be on X”

"5 λόγοι γιατί πρέπει να είστε στο τάδε social media"

Εμφανίζονται το ένα μετά το άλλο.


Μερικές μεγάλες εταιρίες δημιουργούν τους δικούς τους λογαριασμούς.


Και αφού γίνει και αυτό αισθανόμαστε φόβο ότι αν δεν συμμετέχουμε και μεις θα χάσουμε μία ευκαιρία. Οπότε φτιάχνουμε και μείς λογαριασμό ενώ πραγματικά το περιβάλλον του social media δεν έχει σχέση με τον χαρακτήρα της δραστηριότητας.


Πχ. Φανταστείτε ένα δικηγορικό γραφείο στο tik tok...

Θα είχε πολύ ενδιαφέρον, αλλά από την άλλη δεν νομίζω ότι θα πετύχαινε.

Και αυτό το λάθος το έχουμε λίγο πολύ κάνει όλοι.

Ακόμα και ο υπογράφον του κειμένου.

Είναι τόσο εύκολο να επηρεαστεί κάποιος από τον θόρυβο του καινούργιου και είναι πολύ δύσκολο πριν το δοκιμάσεις να γνωρίζεις αν αξίζει ή όχι.


Πχ. Μία αναζήτησή στη google “should I be on pinterest” θα εμφανίσει τόσα αποτελέσματα με περιεχόμενο για το πόσο πρέπει να είμαστε και μείς εκεί, αρκετά για να μας πείσουν ότι μάλλον έχουμε ήδη καθυστερήσει.



Υπάρχουν περίπου 17 εκατομύρια σελίδες στη Google σχετικά με γνώμες σχετικές με το πώς και γιατί δεν πρέπει να χάσουμε το τρένο π.χ. του Pinterest ή όποιας άλλης social media πλατφόρμας.


Σκεφτείτε το. Πραγματικά σκεφτείτε το.


Σίγουρα οι άνθρωποι που γράφουν αυτά τα άρθρα δεν έχουμε κάποια "πονηρή" πρόθεση. Τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω.

Το μειονέκτημα αυτών των άρθρων είναι ότι δεν μπορούν να αποδείξουν με νούμερα ότι η χρήση της όποιας νέας πλατφόρμας social media μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη μίας επιχείρησης.

Τα νούμερα τα οποία ψάχνουν είναι πόσοι άνθρωποι θα δώσουν σημασία στο άρθρο που γράψαν. Άλλωστε είναι και αυτό μια ακόμα πλευρά των social media και του γενικότερα του digital marketing.


Στα αγγλικά αποτυπώνεται το ερωτήμα λίγο πιο εύστοχα

“how many businesses I can help grow?” vs “how many people are paying attention to what I’m saying?”.


Αυτή είναι μία σημαντική διαφορά.


Όποια πληροφορία βρίσκουμε στο internet σχετική με το digital marketing και κυρίως για τη χρήση των social media μας κάνουν να αισθανόμαστε ότι όλα είναι σημαντικά και ότι δεν μπορούμε να μην είμαστε και μεις εκεί.


Αυτό οδηγεί πολλούς marketers να δοκιμάζουν νέα social media κανάλια χωρίς να έχουν μία ξεκάθαρη στρατηγική.

Και χωρίς ξεκάθαρη στρατηγική, αργά ή γρήγορα έρχεται η αποτυχία, δεν ξέρουν ακριβώς τι πρέπει να κάνουν και χάνουν την εμπιστοσύνη στο μέσο, ως εργαλείο ανάπτυξης.


Η αλήθεια είναι ότι τα social media είναι πολύ δυνατά, αρκεί να ξέρεις τι να κάνεις με αυτά.


Μερικές απαντήσεις - συμβουλές που έχω δώσει ο ίδιος σε μένα.


Πρέπει να "υπάρχω" σε κάθε πλατφόρμα social media; Όχι.

Πρέπει κάθε εταιρία/οργανισμός/ελ.επαγγελματίας να έχει στρατηγική για τα social media; Ναι.

Πως μπορώ να καταλάβω ποια social media ταιριάζουν στην επαγγελματική μου δραστηριότητα;

Εξαρτάται ποιοι είναι οι στόχοι, ποια είναι η δραστηριότητα, ποιo είναι το αποτύπωμα - εντύπωση που θέλω να έχω στο κοινό των social media.

(Θυμηθείτε το παράδειγμα με το δικηγορικό γραφείο στο tik tok)


Χρειάζεται λοιπόν, να είμαστε ποιο προσεχτικοί σχετικά με την επιλογή των social media που θα χρησιμοποιήσουμε και προφανώς χρειάζεται να έχουμε και μία ξεκάθαρη στρατηγική.


Μπορώ να σε βοηθήσω και στα δύο.


Μπορεί να "εκμεταλλευτείς" την δωρεάν online συνάντηση 60λεπτών που παρέχω για να συζητήσουμε όλα τα παραπάνω.


Συμπλήρωσε τη Φόρμα και κλείσε την πρώτη σου online συνάντηση συμβουλευτικής διάρκειας 60 λεπτών ΔΩΡΕΑΝ


Κάνε κλικ εδώ για την >>>Φόρμα<<<






5 views0 comments