Αναζήτηση

Λήψη Αποφάσεων | Εσύ τί αποφάσεις παίρνεις;

Εσύ τι αποφάσεις παίρνεις;

Αν κάνουμε μία αναζήτηση στη google γράφοντας “συμβουλές για marketing” θα βρούμε 1.860.000 αποτελέσματα.



Πόσες από αυτές είναι πραγματικά πολύτιμες; Αν κάνουμε μία παρόμοια αναζήτηση σε τίτλους βιβλίων σχετικoύς με το marketing θα βρούμε επίσης χιλιάδες τίτλους.


Κάθε βιβλίο υπόσχεται ότι περιέχει το μόνο και μεγάλο μυστικό που θα μας οδηγήσει στην επιτυχία και την ανάπτυξη κάθε επιπέδου (προσωπική, επαγγελματική κ.λπ.).


Όμως αν συγκρίνουμε τις μεθόδους που προτείνουν θα παρατηρήσουμε ότι κάθε μία αντιπροσωπεύει κάτι διαφορετικό.

Οπότε κάθε συμβουλή και κάθε βιβλίο είναι εν τέλη ο τρόπος του εκάστοτε συγγραφέα για το πώς λειτούργησαν τα πράγματα για εκείνον.


Δεν υπάρχει ένας μόνο τρόπος για να έρθει η ανάπτυξη, η επιτυχία και η προσωπική ευημερία.

Όλοι είμαστε σε θέση να κάνουμε κάτι διαφορετικό το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε θετικό αποτέλεσμα.


Δεν υπάρχει μόνο ένας τρόπος.


ΟΜΩΣ.... αν υπάρχουν εκατοντάδες τρόποι για να πετύχεις, να θυμάσαι πως επίσης υπάρχουν και εκατομμύρια τρόποι να αποτύχεις ακόμα και αν είμαστε σίγουροι ότι έχουμε πάρει τη σωστή απόφαση. Διάβασε παρακάτω και θα δεις τι εννοώ...

Θα κάνουμε ένα εποικοδομητικό ταξίδι πίσω στον χρόνο. Είμαστε πίσω στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Παρατήρησε το παρακάτω αεροπλάνο.

Ερευνητές της Βρετανικής Αεροπορίας μελετούν ένα αεροσκάφος μετά από τις αποστολές του.

Οι κόκκινες τελείες είναι τα σημεία που στατιστικά είχαν δεχθεί σημαντικό αριθμό πυρών από την αντίπαλη αεροπορία.

Οι ερευνητές λοιπόν πρότειναν να ενισχυθεί η θωράκιση στις περιοχές του αεροσκάφους που δέχονται πιο συχνά τις βολές.


Ο στόχος ήταν να μειωθούν οι απώλειες – πτώσεις αεροσκαφών από εχθρικά πυρά.

Έχει λογική, σωστά;


Αλλά ο Abraham Wald — ένας μαθηματικός που συνέβαλε στη θεωρία αποφάσεων, τη γεωμετρία και την οικονομετρία, και ίδρυσε το πεδίο της στατιστικής διαδοχικής ανάλυσης — είπε ότι αυτό θα ήταν εντελώς ΛΑΘΟΣ.


Επισήμανε κάτι που κανένας δεν είχε σκεφτεί από τους υπόλοιπους αναλυτές.

Η μελέτη αφορούσε όσα αεροσκάφη είχαν επιβιώσει από τις αποστολές. Ακόμα και χτυπημένα είχαν καταφέρει να...επιβιώσουν.


Οπότε ο Abraham έδωσε μία "εναλλακτική" συμβουλή.

Πίστευε ό,τι δεν θα είχε κανένα απολύτως νόημα η επιπλέον θωράκιση στα σημεία τα οποία ήταν χτυπημένο το αεροσκάφος αφού επιβίωνε από την αποστολή του και επέστρεφε, έστω και λαβωμένο, πίσω στη βάση.


Η πρόταση του ήταν να μπει θωράκιση σε ΟΛΕΣ τις ΆΛΛΕΣ περιοχές του αεροσκάφους γιατί αυτά ήταν τα αδύναμα σημεία που τελικά οδηγούσαν σε πτώση.


Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στη λειτουργία μίας επιχείρησης. Η βελτίωση της λειτουργίας μίας επιχείρησης συχνά, αν όχι σχεδόν πάντα, δεν είναι στα προφανή αδύναμα σημεία.


Και τελικά αυτό το οποίο παρατηρώ τις επιχειρήσεις που πετυχαίνουν είναι ότι εν τέλη δεν έχουν κάποιο μαγικό φίλτρο ή συνταγή, αλλά κάτι πιο απλό.


Παίρνουν τις σωστές αποφάσεις. Ή για να το θέσω πιο σωστά. Δεν παίρνουν τις λάθος αποφάσεις.


Αυτή είναι και η βασική διαφορά της RoiMat 360> Forward Marketing από τα υπόλοιπα υπόλοιπα digital marketing agencies.

H συνεργασία με τον πελάτη μας ξεκινάω "εκ των έσω" πριν ξεκινήσει η προβολή του "προς τα έξω".


Μέσα από το παρακάτω παράδειγμα θα γίνει πιο εύκολα κατανοητό το παραπάνω στοιχείο το οποίο διαφοροποιεί τη RoiMat:


Έστω ότι τρέχουμε μία διαφημιστική καμπάνια για κάποιο eshop στο Facebook και στη Google.

O υποψήφιος πελάτης έχει τη δυνατότητα να παραγγείλει μέσω του eshop ή εναλλακτικά να κάνει τηλεφωνική παραγγελία . . . και το τηλεφωνικό κέντρο που εξυπηρετεί δεν είναι εκπαιδευμένο ή προετοιμασμένο κατάλληλα ώστε, για παράδειγμα, να χρησιμοποιήσεις με διακριτικό τρόπο τεχνικές πωλήσεων για upsell ή cross sell ... και άρα "χάνονται χρήματα".

Nομίζω έγινε κατανοητό.


Σε ευχαριστούμε για την ανάγνωση.


υ.γ. Αν θες να μας γνωρίσεις, μπορείς να κλείσεις δωρεάν τη δική σου online συνάντηση.

Στη συνάντηση αφενός θα γνωριστούμε και αφετέρου θα σου δώσουμε ένα feedback ως τρίτο μάτι για το πώς βλέπουμε την παρουσία σου στο internet και συμβουλές που θα μπορούσαν να σου φανούν χρήσιμες.

Φυσικά αν πιστεύεις ότι είμαστε το κατάλληλο agency για σένα θα ήταν χαρά μας να συνεργαστούμε μαζί σου.

Mπορείς να κλείσεις τη συνάντησή σου εδώ: https://www.roimat.gr/η

Θοδωρής Γεωργεδάκης CEO | Marketing Specialist & 360° Business Coaching Μ: +30 6975 368 713 W: www.roimat.gr @: tg@roimat.gr

40 Προβολές0 Σχόλια

Σχετικές αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων