Search
  • ideashub101

10 Xρήσιμες Συμβουλές για Social Media Marketing

Η ερασιτεχνική χρήση των Social Media από ορισμένες επιχειρήσεις δεν μπορεί να φέρει αποτελέσματα γιατί:


Δεν φτάνει το επιθυμητό μέγεθος των fans που χρειάζεται έτσι ώστε να υπάρχει αποτέλεσμα στις πωλήσεις.

Παρέχει χαμηλή αλληλεπίδραση με το Target Group.

Δεν παρέχει επιστροφή στην επένδυση σε χρήμα και χρόνο.

Kαι άλλα πολλά.





10 Συμβουλές - "Εντολές" για καλύτερη διαχείριση των Social Media


1. Δημιούργησε μια σελίδα που να είναι φιλική και να τραβάει την προσοχή.

Αυτό είναι η αρχή της επιτυχίας. Στη συνέχεια, οι ίδιοι οι καταναλωτές θα είναι αυτοί οι οποίοι θα παράγουν και θα μεταδίδουν διαφημιστικά μηνύματα, θα σχολιάζουν, θα βαθμολογούν και προτείνουν προϊόντα και υπηρεσίες από τις οποίες είχαν μείνει ευχαριστημένοι.


2. Καθόρισε τη στρατηγική την οποία θα ακολουθήσεις και εφάρμοσε την πιστά.

Παρόλο που ένας όλο και αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων ακολουθεί τις νέες τάσεις της αγοράς και εισχωρεί στα Κοινωνικά Μέσα, περισσότερα από τα μισά προγράμματα Social Media Marketing αποτυγχάνουν.

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει, πρώτα να οργανώνουν την στρατηγική που θα ακολουθήσουν στα social media, η οποία οφείλει να λειτουργεί ως γνώμονας για κάθε επιτελούμενη ενέργεια.


3. Mεθοδική παρουσία.

Είναι απαραίτητο να παράγεται νέο υλικό σε τακτά χρονικά διαστήματα, τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα για μικρές επιχειρήσεις και καθημερινά, αν πρόκειται για μεγάλη επιχείρηση. Είναι εξαιρετικά σημαντικό οι ιστοσελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης να είναι ενεργές, προκειμένου να δημιουργείται μια συνεχής συζήτηση με το κοινό, να ενθαρρύνεται η συμμετοχή του και η προώθηση μακροχρόνιων σχέσεων.


4. Φρόντισε το περιεχόμενό σου να είναι ενδιαφέρον.

Δεν αρκεί μόνο η σωστή συχνότητα των δημοσιεύσεων αλλά και η ποιότητα αυτών. Πέραν ενεργειών, νέων προϊόντων και στοιχείων σχετικά με την εκάστοτε εταιρία, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να φροντίσουν το περιεχόμενό τους να είναι επίκαιρο, ελκυστικό και σχετικό με τα ενδιαφέροντα του κοινού στο οποίο απευθύνεται.


5. Κράτησε ισορροπία στη συχνότητα δημοσίευσης και τη σχετικότητα του περιεχομένου.

Ο καλύτερος τρόπος για να διατηρηθεί ένας πελάτης είναι να του προσφέρεις ισορροπημένα αυτό που επιθυμεί. Χωρίς μεθοδική παρουσία ο καταναλωτής θα χαθεί σιωπηλά προς τον ανταγωνισμό ενώ αντίθετα, με μία πέραν του επιτρεπτού παρουσία θα δημιουργηθούν αισθήματα πίεσης και εν τέλει αποστροφής. Ακόμη, το περιεχόμενο οφείλει μεν να είναι ενδιαφέρον και ελκυστικό, πάντα όμως στα επιτρεπτά πλαίσια της σχετικότητας του αντικειμένου της επιχείρησης.


6. Χτίσε μια προσωπική σχέση με τον καταναλωτή.

Όταν ο καταναλωτής νιώσει ότι μπορεί να εκφραστεί, πως ακούγεται το παράπονο, το πρόβλημα και η γνώμη του, αισθάνεται πως συμμετέχει ενεργά στη διαμόρφωση των προϊόντων της επιχείρησης και μένει πιστός, αναπτύσσοντας μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης.


7. Μίλα πάντα με ειλικρίνεια.

Έρευνες έχουν δείξει πως οι καταναλωτές είναι δεκτικοί στην μη παροχή κάποιου αιτήματός τους όταν αυτό γίνεται τεκμηριωμένα από την πλευρά της επιχείρησης και με ένδειξη ενδιαφέροντος. Αντιθέτως, υπάρχουν πολλά παραδείγματα δημιουργίας άσχημων αντιδράσεων όταν οι υποσχέσεις οι οποίες δόθηκαν από εταιρείες αποκαλύφθηκαν αναληθείς και παραπλανητικές.


8. Πρόσφερε άμεση ανταπόκριση και συνέπεια.

Πότε δεν πρέπει να υπάρχει αδιαφορία και καθυστέρηση στην ανταπόκριση. Έρευνες έχουν δείξει ότι το 68% των καταναλωτών που σταμάτησαν να αλληλεπιδρούν με μια επιχείρηση, το έκαναν γιατί ένιωθαν ότι η επιχείρηση δεν ενδιαφερόταν για αυτούς.


9. Απάντησε σε όλα τα σχόλια ακόμη και στα αρνητικά.

Μελέτες έδειξαν πως τα άτομα έχουν την τάση να δημιουργούν και να διαβάζουν αρνητικές αξιολογήσεις των προϊόντων, με αποτέλεσμα να μειώνεται η αξία της μάρκας. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να ακολουθούν τα αρνητικά σχόλια, να τα ταξινομούν με κάποια προτεραιότητα, να εκτιμούν τους πιθανούς κινδύνους και να λαμβάνουν τις απαραίτητες προφυλάξεις.


10. Μείνε ενήμερος για τις εξελίξεις και προσαρμόσου στις αλλαγές.

Σε ένα τόσο ανταγωνιστικό και αναπτυσσόμενο περιβάλλον οι επιχειρήσεις δεν μπορούν παρά να ενημερώνονται σε καθημερινή βάση για τις εξελίξεις του περιβάλλοντος. Εν συνεχεία, οι στόχοι και η στρατηγική τους θα πρέπει να προσαρμόζονται και να εναρμονίζονται με τις εκάστοτε συνθήκες.


Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι μια νέα, δυνατή πραγματικότητα. Με τη σωστή εφαρμογή του Social Media Marketing οι επιχειρήσεις έχουν στα χέρια τους μια ευκαιρία βελτίωσης και εξέλιξης των σχέσεών τους με τους καταναλωτές. Μια ευκαιρία που δεν πρέπει να χαθεί.


Είναι τόσο απλό σήμερα να αλλάξετε την εικόνα της επιχείρησής σας και να δείτε τα αποτελέσματα αύριο


Χρειάζεσαι βοήθεια και πληροφορίες σχετικά με τα social media;

Κάνε κλικ εδώ


Θες να μάθεις να χειρίζεσαι τα social media σαν ειδικός;

Αν ναι, τότε κάνε κλικ εδώ:

5 views0 comments