Search

367 στατιστικά για τα Social Media που πρέπει να γνωρίζετε!



Αυτή η χρονιά λόγω της πανδημίας σημείωσε τεράστιες αλλαγές στην κοινωνία και τις επιχειρήσεις.


Ωστόσο, αποδείχθηκε μεγάλη επιτυχία για τις επιχειρήσεις που αξιοποίησαν το μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η διαδικτυακή δραστηριότητα εκτινάχθηκε σε υψηλά επίπεδα ρεκόρ λόγω της παραμονής στο σπίτι σε όλο τον κόσμο.


Αυτό αντικατοπτρίστηκε στα ποσοστά αυξημένης χρήσης σε διάφορες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι άνθρωποι κατέφευγαν στα social media, ξοδεύοντας περισσότερο χρόνο δημιουργώντας, καταναλώνοντας και μοιράζοντας περιεχόμενο στο διαδίκτυο περισσότερο από ποτέ.


Η χρονιά αποτέλεσε μια ενδιαφέρουσα πρόκληση για τα brands και τις επιχειρήσεις.

Έπρεπε να είναι ακόμα πιο δημιουργικοί στην προσέγγισή τους για να προωθήσουν αποτελεσματικά τα προϊόντα τους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι περισσότερες επωνυμίες επικεντρώθηκαν σε ανάπτυξη στρατηγικών στα social media για να μεγιστοποιήσουν την ανάπτυξη των επιχειρήσεων σε αβέβαιες περιόδους λόγω Covid.


Για να σας βοηθήσουμε να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτό το μεταμορφωμένο τοπίο, ακολουθεί μια λεπτομερής λίστα στατιστικών στοιχείων μέσων κοινωνικής δικτύωσης με βάση τα πρότυπα χρήσης της χρονιάς.

Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα την αγορά-στόχο σας, ώστε να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική για τα social media.


Αυτά τα στατιστικά στοιχεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να σας βοηθήσουν να απαντήσετε σε σημαντικές ερωτήσεις όπως:


  • Ποια πλατφόρμα είναι η καταλληλότερη για το μάρκετινγκ της επιχείρησης σας;

  • Πόση αφοσίωση μπορείτε να περιμένετε από διαφορετικές πλατφόρμες social media;

  • Ποια πλατφόρμα social media επισκέπτεται περισσότερο το ιδανικό κοινό σας;

Και πολλά άλλα!


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ FACEBOOK



Έχετε ιδέα για το πόσοι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook;


αν το Facebook ήταν χώρα, θα ήταν η πιο πυκνοκατοικημένη στον κόσμο.

O αριθμός των χρηστών είναι απλώς η κορυφή ενός παγόβουνου.


Facebook Δημογραφικά στατιστικά

  • Το Facebook έχει 2,85 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως.

  • Ο συνολικός αριθμός των ενεργών χρηστών για κινητά του Facebook είναι 2,68 δισεκατομμύρια.

  • Το 69% όλων των ενηλίκων στις ΗΠΑ χρησιμοποιεί το Facebook.

  • Η Ινδία βρίσκεται στην πρώτη θέση όσον αφορά το μέγεθος του κοινού του Facebook με 310 εκατομμύρια χρήστες.

  • Οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Βραζιλία και η Ινδονησία έχουν επίσης 190 εκατομμύρια, 130 εκατομμύρια και 140 εκατομμύρια χρήστες του Facebook, αντίστοιχα.

  • Το 9,4% των ενεργών χρηστών του Facebook παγκοσμίως είναι γυναίκες ηλικίας 18-24 ετών και άνδρες χρήστες ηλικίας 25-34 ετών. αποτελεί τη μεγαλύτερη δημογραφική ομάδα χρηστών του Facebook.

  • Το 75% των ατόμων με υψηλό εισόδημα χρησιμοποιεί το Facebook.

Στατιστικά χρήσης Facebook

  • 1,82 δισεκατομμύρια άνθρωποι κατά μέσο όρο συνδέονται στο Facebook καθημερινά.

  • Ο μέσος ενήλικας στις ΗΠΑ ξοδεύει 38 λεπτά την ημέρα στο Facebook.

  • Οι νέοι χρήστες (18-24 ετών) ξοδεύουν το 75% του χρόνου τους στο Facebook σε διαφημίσεις βίντεο σε σύγκριση με επισκέπτες ηλικίας 65+ ετών.

  • Οι χρήστες του Facebook περνούν 58 λεπτά την ημέρα στο Facebook.

  • Το 98,3% των χρηστών έχουν πρόσβαση στο Facebook από κινητές συσκευές.

  • Το Facebook συνήθως συγκεντρώνει περισσότερες από 100 εκατομμύρια συνολικές λήψεις εφαρμογών σε μηνιαία βάση.

  • Το Facebook αντιπροσωπεύει πάνω από το 45% των μηνιαίων επισκέψεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

  • Το 52% όλων των ενηλίκων στις ΗΠΑ καταναλώνει ειδήσεις από το Facebook.

  • Με περισσότερες από 10 εκατομμύρια ομάδες στο Facebook, πάνω από 1,4 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν πλέον τις Ομάδες Facebook κάθε μήνα.

  • 500 εκατομμύρια χρήστες χρησιμοποιούν το Facebook Stories καθημερινά.

  • Το Facebook παράγει πάνω από 3.000 χρόνια χρόνο παρακολούθησης βίντεο κάθε μέρα.

  • Το 74% των χρηστών του Facebook επισκέπτεται τον ιστότοπο καθημερινά.

Facebook Engagement Stats

  • Περισσότερες από 4 δισεκατομμύρια προβολές βίντεο πραγματοποιούνται στο Facebook κάθε μέρα.

  • Η ηλικιακή ομάδα 35-44 ετών δίνει τα μέγιστα μηνιαία likes.

  • Η ηλικιακή ομάδα 45-54 ετών δίνει μέγιστα μηνιαία σχόλια ανάρτησης.

  • Τα κάθετα βίντεο με μήκος περιγραφής άνω των 300 χαρακτήρων μπορούν να αυξήσουν τα ποσοστά αφοσίωσης από 0,18% σε 0,39%

  • Η βέλτιστη διάρκεια βίντεο στο Facebook για καλύτερη αφοσίωση είναι μεταξύ 2-5 λεπτών.

  • Η καλύτερη ώρα για ανάρτηση στο Facebook είναι μεταξύ 13.00-15.00 κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και τα Σάββατα.

  • Το 15,09% του συνόλου του περιεχομένου του Facebook είναι βίντεο και το 34,73% είναι φωτογραφίες.

  • Μόνο το 12% των αναρτήσεων βίντεο είναι ζωντανά, παρά το γεγονός ότι έχουν διπλάσιo engagement.

  • Τα ζωντανά βίντεο που διαρκούν πάνω από 1 ώρα αυξάνουν την αφοσίωση από 0,19% σε 0,86%.

  • Οι χρήστες του Facebook έκαναν κατά μέσο όρο 5 σχόλια, 12 likes σε αναρτήσεις, 1 κοινή χρήση και 1 like στη σελίδα τον Οκτώβριο του 2020.

Facebook ADs

  • Η χρήση του Facebook αυξάνεται στο 97% στο B2C marketing.

  • Τα έσοδα από διαφημίσεις Facebook είναι 21.221 $ (σε εκατομμύρια) αυξημένα κατά 22 τοις εκατό από έτος σε έτος.

  • Οι Gen Zers στις ευρωπαϊκές χώρες είναι δύο φορές πιο πιθανό να πουν ότι τα προϊόντα Facebook επηρεάζουν την αναγνωρισιμότητα και τα κίνητρά τους.

  • Το Facebook έχει συνολικά 90 εκατομμύρια σελίδες για μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

  • Η μέση οργανική απήχηση για μια ανάρτηση στο Facebook είναι το 5,2% των συνολικών likes της σελίδας.

  • Οι εικόνες που δημοσιεύονται από σελίδες Facebook είναι οι πιο κοινές (55,6%) σε σύγκριση με άλλους τύπους αναρτήσεων.

  • 2,14 δισεκατομμύρια άνθρωποι μπορούν να προσεγγιστούν μέσω διαφημίσεων στο Facebook.

  • Το 43% του διαφημιστικού κοινού είναι γυναίκες, ενώ το 57% είναι άνδρες.

  • Τα μέγιστα μηνιαία κλικ σε διαφημίσεις πραγματοποιούνται από ηλικιακές ομάδες 45-54.

  • Τα μέγιστα μηνιαία κλικ σε διαφημίσεις γίνονται στο Ισραήλ.

  • Ο ιδανικός τίτλος διαφήμισης στο Facebook έχει το πολύ 4 λέξεις.

Facebook Κορυφαίες μάρκες top-brands

  • Η σελίδα της Samsung στο Facebook είναι η πιο δημοφιλής, με 161 εκατομμύρια likes.

  • Η σελίδα του CGTN στο Facebook έχει 117 εκατομμύρια likes.

  • Η σελίδα του Tasty στο Facebook έχει 107 εκατομμύρια likes.

  • Η σελίδα της Coca-Cola στο Facebook έχει 105 εκατομμύρια likes.