top of page
Αναζήτηση

Ποιος είναι πιο σημαντικός;

Έγινε ενημέρωση: 11 Ιουλ 2021

Ο λογιστής ή ο σύμβουλος μάρκετινγκ;



Η ερώτηση προφανώς είναι ρητορική.

Και οι δύο έχουν ανάλογη και σημαντική αξία. Όμως... Όλες οι επιχειρήσεις έχουν σίγουρα έναν λογιστή. Oπότε το ερώτημα είναι: Γιατί ΔΕΝ έχουν όλες, σύμβουλο μάρκετινγκ; Η συνεργασία με έναν επαγγελματία λογιστή είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση. Αναζητάμε κάποιον που να μπορεί να ενημερώνει τα βιβλία μας και να φροντίζει για την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων, ιδανικά να έχει γνώσεις επάνω σε νομικά θέματα και θέματα οικονομικών σχετικές με τη διοίκησης επιχειρήσεων. Ο λογιστής αν έχει εμπειρία στον κλάδο που ανήκει η επιχείρησή σας, τότε είσαστε τυχεροί. Ωραία μέχρι εδώ.



Τι γίνεται όμως με τον σύμβουλο μάρκετινγκ; Από ένα μεγάλο ποσοστό επιχειρήσεων θεωρείται ο σύμβουλος μάρκετινγκ ως έξοδο. Ή επίσης συχνά πιστεύεται ότι μια εταιρία πρέπει να είναι μεγάλη και πως αυτοί οι "σύμβουλοι" δεν χρειάζονται σε μια μικρή επιχείρηση. Και άλλα πολλά παρόμοια. Ο σύμβουλος μάρκετινγκ είναι επένδυση. Σύμβουλος Μάρκετινγκ = Σύμβουλος Ανάπτυξης = Απαραίτητος για κάθε εταιρία. Για κάθε εταιρία. Ατομική, Μικρή, Μεσαία, Μεγάλη, Τεράστια, Διεθνή, Τοπική κ.α.



Είναι πολύ απλό.

Ο σύμβουλος Μάρκετινγκ ή ακόμα καλύτερα ο σύμβουλος ανάπτυξης είναι αυτός που έχει ευθύνη να να κάτσει μαζί σου και

  • να δείτε τα οικονομικά μεγέθη της εταιρίας

  • τον όγκο πωλήσεων

  • να ακούσει τους προβληματισμούς σου γιατί δεν πουλάς, ή γιατί πουλάς, αλλά πχ. δεν έχεις κέρδος ή γιατί ο όγκος πωλήσεων δεν είναι αυτός που επιθυμείς

  • να σε βοηθήσει να κατανοήσεις πως δουλεύουν νέα κανάλια πωλήσεων πχ. Στο περιβάλλον του internet μέσω του Digital Marketing

  • πως να αξιοποιήσεις στο μέγιστο τα social media που όλοι έχουν, αλλά λίγοι τα χρησιμοποιούν με αποτέλεσμα

  • να σε βοηθήσει να διαμορφώσεις μία εμπορική πολιτική τιμών που να δημιουργεί κέρδος και όχι να καλύπτει έξοδα

  • να σε βοηθήσει να αναλύσεις τον ανταγωνισμό σου

  • να σε φέρει σε επαφή με έννοιες όπως αυτή της Μάρκας (Brand) και πώς σχεδιάζεται και αναπτύσσεται.

  • να οργανώσετε μαζί μία στρατηγική μάρκετινγκ η οποία να έχει στόχο την ανάπτυξη, τόσο σε επαγγελματικό, όσο και σε προσωπικό επίπεδο.

Και άλλα δεκάδες!



Aν δεν σε προβλημάτισα ακόμα όσο θα πρέπε σκέψου κάτι τελευταίο.

Ο αποδεδειγμένα απαραίτητος λογιστής ή το τμήμα λογιστηρίου,φροντίζει για τη σωστή διαχείριση των φοροτεχνικών σου υποχρεώσεων και σε προφυλάσσει από κακοτοπιές, αλλά δεν σε κατευθύνει στο πως να παράγεις άμεσα ανάπτυξη, πώς να μεγαλώσεις τις πωλήσεις σου, πώς να διαχειριστείς την εικόνα σου. Αν μία εταιρία - Ατομική, Μικρή, Μεσαία, Μεγάλη, Τεράστια, Διεθνή, Τοπική κ.α. - δεν φροντίζει να έχει ανάπτυξη, τότε, ίσως κάποια στιγμή να μην της είναι απαραίτητος και ο λογιστής.

Θέλεις να μάθεις περισσότερα για το πως μπορούμε να φέρουμε μαζί ανάπτυξη στην επιχείρηση σου και πως μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό;

Μπορείς να κλείσεις μαζί μου, μία online συνάντηση και να δούμε όλα τα θέματα που σε εμποδίζουν στο να προχωρήσεις.

Η συνάντηση είναι ΔΩΡΕΑΝ και δεν έχει κάποια περαιτέρω δέσμευση.


Κλείσε ΔΩΡΕΑΝ την πρώτη σου Οnline Συνεδρία.


Ανέπτυξε την επιχείρηση σου, ακόμα και σε δύσκολες περιόδους!


Αν δεν έχεις ήδη σύμβουλο μάρκετινγκ για την ανάπτυξη σου, ξεκίνησε άμεσα. Το Ideas Hub 101 σε περιμένει. Μπορείς να κλείσεις σήμερα κιόλας τη δική συνάντηση συμβουλευτικής, ΔΩΡΕΑΝ. Κάνε κλικ εδώ: https://www.ideashub101.com/freemeeting





9 Προβολές0 Σχόλια

Σχετικές αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
bottom of page