top of page
Αναζήτηση

367 στατιστικά για τα Social Media που πρέπει να γνωρίζετε!



Αυτή η χρονιά λόγω της πανδημίας σημείωσε τεράστιες αλλαγές στην κοινωνία και τις επιχειρήσεις.


Ωστόσο, αποδείχθηκε μεγάλη επιτυχία για τις επιχειρήσεις που αξιοποίησαν το μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η διαδικτυακή δραστηριότητα εκτινάχθηκε σε υψηλά επίπεδα ρεκόρ λόγω της παραμονής στο σπίτι σε όλο τον κόσμο.


Αυτό αντικατοπτρίστηκε στα ποσοστά αυξημένης χρήσης σε διάφορες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι άνθρωποι κατέφευγαν στα social media, ξοδεύοντας περισσότερο χρόνο δημιουργώντας, καταναλώνοντας και μοιράζοντας περιεχόμενο στο διαδίκτυο περισσότερο από ποτέ.


Η χρονιά αποτέλεσε μια ενδιαφέρουσα πρόκληση για τα brands και τις επιχειρήσεις.

Έπρεπε να είναι ακόμα πιο δημιουργικοί στην προσέγγισή τους για να προωθήσουν αποτελεσματικά τα προϊόντα τους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι περισσότερες επωνυμίες επικεντρώθηκαν σε ανάπτυξη στρατηγικών στα social media για να μεγιστοποιήσουν την ανάπτυξη των επιχειρήσεων σε αβέβαιες περιόδους λόγω Covid.


Για να σας βοηθήσουμε να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτό το μεταμορφωμένο τοπίο, ακολουθεί μια λεπτομερής λίστα στατιστικών στοιχείων μέσων κοινωνικής δικτύωσης με βάση τα πρότυπα χρήσης της χρονιάς.

Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα την αγορά-στόχο σας, ώστε να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική για τα social media.


Αυτά τα στατιστικά στοιχεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να σας βοηθήσουν να απαντήσετε σε σημαντικές ερωτήσεις όπως:


  • Ποια πλατφόρμα είναι η καταλληλότερη για το μάρκετινγκ της επιχείρησης σας;

  • Πόση αφοσίωση μπορείτε να περιμένετε από διαφορετικές πλατφόρμες social media;

  • Ποια πλατφόρμα social media επισκέπτεται περισσότερο το ιδανικό κοινό σας;

Και πολλά άλλα!


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ FACEBOOK



Έχετε ιδέα για το πόσοι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook;


αν το Facebook ήταν χώρα, θα ήταν η πιο πυκνοκατοικημένη στον κόσμο.

O αριθμός των χρηστών είναι απλώς η κορυφή ενός παγόβουνου.


Facebook Δημογραφικά στατιστικά

  • Το Facebook έχει 2,85 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως.

  • Ο συνολικός αριθμός των ενεργών χρηστών για κινητά του Facebook είναι 2,68 δισεκατομμύρια.

  • Το 69% όλων των ενηλίκων στις ΗΠΑ χρησιμοποιεί το Facebook.

  • Η Ινδία βρίσκεται στην πρώτη θέση όσον αφορά το μέγεθος του κοινού του Facebook με 310 εκατομμύρια χρήστες.

  • Οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Βραζιλία και η Ινδονησία έχουν επίσης 190 εκατομμύρια, 130 εκατομμύρια και 140 εκατομμύρια χρήστες του Facebook, αντίστοιχα.

  • Το 9,4% των ενεργών χρηστών του Facebook παγκοσμίως είναι γυναίκες ηλικίας 18-24 ετών και άνδρες χρήστες ηλικίας 25-34 ετών. αποτελεί τη μεγαλύτερη δημογραφική ομάδα χρηστών του Facebook.

  • Το 75% των ατόμων με υψηλό εισόδημα χρησιμοποιεί το Facebook.

Στατιστικά χρήσης Facebook

  • 1,82 δισεκατομμύρια άνθρωποι κατά μέσο όρο συνδέονται στο Facebook καθημερινά.

  • Ο μέσος ενήλικας στις ΗΠΑ ξοδεύει 38 λεπτά την ημέρα στο Facebook.

  • Οι νέοι χρήστες (18-24 ετών) ξοδεύουν το 75% του χρόνου τους στο Facebook σε διαφημίσεις βίντεο σε σύγκριση με επισκέπτες ηλικίας 65+ ετών.

  • Οι χρήστες του Facebook περνούν 58 λεπτά την ημέρα στο Facebook.

  • Το 98,3% των χρηστών έχουν πρόσβαση στο Facebook από κινητές συσκευές.

  • Το Facebook συνήθως συγκεντρώνει περισσότερες από 100 εκατομμύρια συνολικές λήψεις εφαρμογών σε μηνιαία βάση.

  • Το Facebook αντιπροσωπεύει πάνω από το 45% των μηνιαίων επισκέψεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

  • Το 52% όλων των ενηλίκων στις ΗΠΑ καταναλώνει ειδήσεις από το Facebook.

  • Με περισσότερες από 10 εκατομμύρια ομάδες στο Facebook, πάνω από 1,4 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν πλέον τις Ομάδες Facebook κάθε μήνα.

  • 500 εκατομμύρια χρήστες χρησιμοποιούν το Facebook Stories καθημερινά.

  • Το Facebook παράγει πάνω από 3.000 χρόνια χρόνο παρακολούθησης βίντεο κάθε μέρα.

  • Το 74% των χρηστών του Facebook επισκέπτεται τον ιστότοπο καθημερινά.

Facebook Engagement Stats

  • Περισσότερες από 4 δισεκατομμύρια προβολές βίντεο πραγματοποιούνται στο Facebook κάθε μέρα.

  • Η ηλικιακή ομάδα 35-44 ετών δίνει τα μέγιστα μηνιαία likes.

  • Η ηλικιακή ομάδα 45-54 ετών δίνει μέγιστα μηνιαία σχόλια ανάρτησης.

  • Τα κάθετα βίντεο με μήκος περιγραφής άνω των 300 χαρακτήρων μπορούν να αυξήσουν τα ποσοστά αφοσίωσης από 0,18% σε 0,39%

  • Η βέλτιστη διάρκεια βίντεο στο Facebook για καλύτερη αφοσίωση είναι μεταξύ 2-5 λεπτών.

  • Η καλύτερη ώρα για ανάρτηση στο Facebook είναι μεταξύ 13.00-15.00 κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και τα Σάββατα.

  • Το 15,09% του συνόλου του περιεχομένου του Facebook είναι βίντεο και το 34,73% είναι φωτογραφίες.

  • Μόνο το 12% των αναρτήσεων βίντεο είναι ζωντανά, παρά το γεγονός ότι έχουν διπλάσιo engagement.

  • Τα ζωντανά βίντεο που διαρκούν πάνω από 1 ώρα αυξάνουν την αφοσίωση από 0,19% σε 0,86%.

  • Οι χρήστες του Facebook έκαναν κατά μέσο όρο 5 σχόλια, 12 likes σε αναρτήσεις, 1 κοινή χρήση και 1 like στη σελίδα τον Οκτώβριο του 2020.

Facebook ADs

  • Η χρήση του Facebook αυξάνεται στο 97% στο B2C marketing.

  • Τα έσοδα από διαφημίσεις Facebook είναι 21.221 $ (σε εκατομμύρια) αυξημένα κατά 22 τοις εκατό από έτος σε έτος.

  • Οι Gen Zers στις ευρωπαϊκές χώρες είναι δύο φορές πιο πιθανό να πουν ότι τα προϊόντα Facebook επηρεάζουν την αναγνωρισιμότητα και τα κίνητρά τους.

  • Το Facebook έχει συνολικά 90 εκατομμύρια σελίδες για μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

  • Η μέση οργανική απήχηση για μια ανάρτηση στο Facebook είναι το 5,2% των συνολικών likes της σελίδας.

  • Οι εικόνες που δημοσιεύονται από σελίδες Facebook είναι οι πιο κοινές (55,6%) σε σύγκριση με άλλους τύπους αναρτήσεων.

  • 2,14 δισεκατομμύρια άνθρωποι μπορούν να προσεγγιστούν μέσω διαφημίσεων στο Facebook.

  • Το 43% του διαφημιστικού κοινού είναι γυναίκες, ενώ το 57% είναι άνδρες.

  • Τα μέγιστα μηνιαία κλικ σε διαφημίσεις πραγματοποιούνται από ηλικιακές ομάδες 45-54.

  • Τα μέγιστα μηνιαία κλικ σε διαφημίσεις γίνονται στο Ισραήλ.

  • Ο ιδανικός τίτλος διαφήμισης στο Facebook έχει το πολύ 4 λέξεις.

Facebook Κορυφαίες μάρκες top-brands

  • Η σελίδα της Samsung στο Facebook είναι η πιο δημοφιλής, με 161 εκατομμύρια likes.

  • Η σελίδα του CGTN στο Facebook έχει 117 εκατομμύρια likes.

  • Η σελίδα του Tasty στο Facebook έχει 107 εκατομμύρια likes.

  • Η σελίδα της Coca-Cola στο Facebook έχει 105 εκατομμύρια likes.

  • Η σελίδα της China Daily στο Facebook έχει 104 εκατομμύρια likes.


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ INSTAGRAM





Για τους millennials, το Instagram είναι πολύ περισσότερα από μια απλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για αλληλεπίδραση.


Ακολουθούν μερικά εκπληκτικά στατιστικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τις σωστές δυνατότητες αυτής της πλατφόρμας, να τις χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ στο Instagram, να δημιουργήσετε ελκυστικές αναρτήσεις και να βελτιστοποιήσετε τον προγραμματισμό σας χρησιμοποιώντας εργαλεία μάρκετινγκ Instagram.


Δημογραφικά στατιστικά του Instagram


  • Το Instagram έχει 1,38 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες.

  • Περισσότερο από το ήμισυ του παγκόσμιου πληθυσμού χρηστών Instagram είναι ηλικίας κάτω των 34 ετών.

  • Η ηλικιακή ομάδα 18-24 ετών είναι η μεγαλύτερη από τα δημογραφικά στοιχεία.

  • Οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες των ιστοριών του Instagram είναι 500 εκατομμύρια.

  • Το 5% των παιδιών κάτω των 12 ετών στις ΗΠΑ χρησιμοποιεί το Instagram.

  • Το Instagram έχει 51% γυναικείο και 49% ανδρικό κοινό.

  • Οι υψηλότεροι χρήστες του Instagram είναι στις ΗΠΑ (140 εκατομμύρια), στην Ινδία (120 εκατομμύρια) και στη Βραζιλία (95 εκατομμύρια).


Στατιστικά χρήσης Instagram


  • Περίπου 6 στους 10 χρήστες Instagram συνδέονται τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.

  • Το 21% των χρηστών συνδέεται εβδομαδιαία και το 16% συνδέεται λιγότερο συχνά.

  • 500 εκατομμύρια άνθρωποι επισκέπτονται καθημερινά τα stories του Instagram.

  • Η εφαρμογή IGTV έχει 7 εκατομμύρια εγκαταστάσεις παγκοσμίως.

  • Ο μέσος αριθμός αναρτήσεων κύριας ροής ανά ημέρα είναι 1.

  • Το 59% του περιεχομένου στο Instagram είναι αναρτήσεις φωτογραφιών.

  • Το 14,9% του περιεχομένου στο Instagram είναι αναρτήσεις βίντεο.

  • Το 26,1% του περιεχομένου στο Instagram είναι αναρτήσεις καρουζέλ.


Instagram Engagement Stats


  • Το μέσο ποσοστό αφοσίωσης για όλους τους τύπους αναρτήσεων είναι 0,96%.

  • Το μέσο ποσοστό αφοσίωσης για αναρτήσεις φωτογραφιών είναι 1,74%, αναρτήσεις βίντεο είναι 1,45% και αναρτήσεις καρουζέλ είναι 1,94%.

  • Οι επαγγελματικοί λογαριασμοί με λιγότερους από 10.000 ακόλουθους έχουν μέσο ποσοστό αφοσίωσης 1,55%.

  • Οι επαγγελματικοί λογαριασμοί με 10.000-100.000 followers έχουν ποσοστό αφοσίωσης 0,62%.

  • Το Καζακστάν και το Μπρουνέι κατέλαβαν από κοινού την πρώτη και δεύτερη θέση με εύρος 72% και 71%.

  • Οι φωτογραφίες με πρόσωπα αποδίδουν σχεδόν 40% καλύτερα από ό,τι χωρίς πρόσωπα.

  • Το Instagram είναι η δεύτερη πιο χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα με αφοσίωση 84%.

  • Οι αναρτήσεις με τουλάχιστον ένα hashtag έχουν κατά μέσο όρο 12,6% περισσότερη αφοσίωση.

  • Οι χρήστες του Instagram αλληλεπιδρούν περισσότερο τις καθημερινές, με την Τετάρτη και την Πέμπτη να παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αφοσίωση.

  • Περισσότερες από τις μισές λεζάντες και σχόλια στο Instagram περιέχουν emojis.


Instagram Business StatsInstagram Business Stats


  • Το 90% των λογαριασμών ακολουθεί τουλάχιστον μία επιχείρηση στο Instagram.

  • 2 στους 3 ερωτηθέντες πιστεύουν ότι το Instagram επιτρέπει την αλληλεπίδραση με επωνυμίες.

  • Το 83% των χρηστών του Instagram ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες στην πλατφόρμα.

  • Το 89% ανέφερε ότι το Instagram ήταν το πιο σημαντικό κανάλι κοινωνικής δικτύωσης για το μάρκετινγκ επιρροών.

  • Η μέση μηνιαία αύξηση ακολούθων των επαγγελματικών λογαριασμών στο Instagram είναι +1,46%.

  • Υπάρχουν 500.000 ενεργοί influencers στο Instagram.

  • Το 70% των οπαδών των αγορών στρέφεται στο Instagram για ανακάλυψη προϊόντων.

  • Πληροφορίες για τις διαφημίσεις Instagram Insights για τις διαφημίσεις Instagram

  • Το 50% των χρηστών του Instagram ενδιαφέρονται περισσότερο για μια επωνυμία όταν βλέπουν διαφημίσεις στο Instagram.

  • Οι ΗΠΑ έχουν την υψηλότερη δυνητική εμβέλεια διαφήμισης στο Instagram, ακολουθούμενες από την Ινδία και τη Βραζιλία.

  • Το υψηλότερο διαφημιστικό κοινό του Instagram είναι από την ηλικιακή ομάδα 25-34.

  • Μπορείτε να προσεγγίσετε 1,16 δισεκατομμύρια ανθρώπους μέσω διαφημίσεων στο Instagram.

  • Οι έμποροι μπορούν να προσεγγίσουν το 19% του πληθυσμού ηλικίας 13+ ετών με διαφημίσεις στο Instagram.

  • Το 51% του διαφημιστικού κοινού στο Instagram είναι γυναίκες και το 49% είναι άνδρες.

Κορυφαίες επωνυμίες στο Instagram top brands


  • Το National Geographic είναι το πιο δημοφιλές, με 185 εκατομμύρια ακόλουθους.

  • Η Nike έχει 174 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram.

  • Η Real Madrid CF έχει 103 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram.

  • Η FC Barcelona έχει 100 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram.

  • Η Victoria's Secret έχει 70 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram.



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ LINKEDIN





Ο θησαυρός των B2B marketers



Δημογραφικά Στατιστικά LinkedIn


  • Ο πληθυσμός του LinkedIn ξεπερνά τα 772 εκατομμύρια παγκοσμίως.

  • Υπάρχουν 310 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες μηνιαίως στο LinkedIn.

  • Υπάρχουν 57,5% των ανδρών χρηστών και 42,6% γυναικών χρηστών στο LinkedIn.

  • Το 57% της επισκεψιμότητας του LinkedIn προέρχεται από κινητές συσκευές.

  • Το LinkedIn δέχεται 1,17+ δισεκατομμύρια επισκέψεις παγκοσμίως.

  • Οι ΗΠΑ ανεβαίνουν στην κορυφή με 174+ εκατομμύρια χρήστες στο LinkedIn.

  • Μετά τις ΗΠΑ, η Ινδία, η Κίνα, η Βραζιλία, η Μεγάλη Βρετανία και η Γαλλία έχουν τον μεγαλύτερο αριθμό χρηστών LinkedIn.

  • Υπάρχουν 90 εκατομμύρια παράγοντες επιρροής ανώτερου επιπέδου με 63 εκατομμύρια σε θέσεις λήψης αποφάσεων στο LinkedIn.

  • Περισσότερες από 50 εκατομμύρια εταιρείες είναι εισηγμένες στο LinkedIn.

  • Περισσότερες από 14 εκατομμύρια ανοιχτές θέσεις εργασίας δημοσιεύονται στο LinkedIn Jobs.

  • Κάθε εβδομάδα, 40 εκατομμύρια άνθρωποι αναζητούν δουλειά στο LinkedIn.

  • 36.000 δεξιότητες αναφέρονται στο LinkedIn.

LinkedIn Usage Stats


  • 3 επαγγελματίες μπαίνουν στο LinkedIn κάθε δευτερόλεπτο, με 172800 νέους χρήστες κάθε μέρα.

  • 3 άτομα προσλαμβάνονται στο LinkedIn κάθε λεπτό, με 55 αιτήσεις εργασίας να υποβάλλονται ανά δευτερόλεπτο.

  • Το 91% των στελεχών αξιολογεί το LinkedIn ως την πρώτη τους επιλογή για επαγγελματικά σχετικό περιεχόμενο.

  • 280 δισεκατομμύρια ενημερώσεις ροών προβάλλονται ετησίως στο LinkedIn.

  • Υπάρχουν 9 δισεκατομμύρια εμφανίσεις περιεχομένου στις ροές LinkedIn κάθε εβδομάδα.

  • 2 εκατομμύρια αναρτήσεις, άρθρα και βίντεο δημοσιεύονται στο LinkedIn κάθε μέρα.

  • 3 εκατομμύρια χρήστες δημοσιεύουν στο LinkedIn κάθε εβδομάδα.

  • 4 στους 10 εκατομμυριούχους είναι ενεργοί χρήστες του LinkedIn.

  • Μόνο 1 εκατομμύριο χρήστες έχουν δημοσιεύσει ένα άρθρο στο LinkedIn.

  • Περίπου το 45% των αναγνωστών άρθρων του LinkedIn βρίσκονται σε ανώτερες θέσεις (διευθυντές, αντιπρόεδροι, διευθυντές, C-level).

  • Το 39% των χρηστών του LinkedIn δεν μοιράζονται ποτέ περιεχόμενο, ενώ το 16% των προφίλ μοιράζονται ενεργά πολλές αναρτήσεις κάθε εβδομάδα.

  • Κατά μέσο όρο, οι περισσότεροι χρήστες ξοδεύουν 17 λεπτά μηνιαίως στο LinkedIn.

  • Η μέση διάρκεια επίσκεψης στο LinkedIn είναι 8,52 λεπτά.

  • Οι χρήστες επισκέπτονται κατά μέσο όρο 10,5 σελίδες στο LinkedIn πριν φύγουν.

  • Οι ζωντανές ροές του LinkedIn παρουσίασαν αύξηση των προβολών κατά 437% από έτος σε έτος.

  • Το 2% των χρηστών του LinkedIn δεν έχουν εγγραφεί ακόμη σε καμία ομάδα στο LinkedIn.

LinkedIn Engagement Stats


  • Το 22,04% της επισκεψιμότητας του LinkedIn προέρχεται μόνο από την αναζήτηση.

  • Το 99,63% της επισκεψιμότητας αναζήτησης στο LinkedIn προέρχεται από οργανική αναζήτηση.

  • Οι Σελίδες LinkedIn με πλήρεις πληροφορίες έχουν 30% περισσότερες εβδομαδιαίες προβολές σε σύγκριση με άλλες.

  • Υπάρχει μια αύξηση 50% στην αφοσίωση από έτος σε έτος στο LinkedIn.

  • Οι εταιρείες που δημοσιεύουν εβδομαδιαίες αναρτήσεις βλέπουν αύξηση της αφοσίωσης κατά 2 φορές στο LinkedIn.

  • Το 98% των επαγγελματιών μάρκετινγκ στο LinkedIn συμφωνούν ότι η εξατομίκευση συμβάλλει στην προώθηση των σχέσεων με τους πελάτες.

  • Σύμφωνα με το LinkedIn, οι εταιρείες που δημοσιεύουν 20 φορές το μήνα προσεγγίζουν τουλάχιστον το 60% του μοναδικού κοινού τους.

  • Η συμπερίληψη των συνδέσμων σε μια ανάρτηση μπορεί να οδηγήσει σε διπλάσια δέσμευση από μια ανάρτηση χωρίς αυτήν στο LinkedIn.

  • Οι εικόνες κατά μέσο όρο έχουν ως αποτέλεσμα 98% υψηλότερο ποσοστό σχολίων από ό,τι χωρίς στο LinkedIn.

  • Οι σύνδεσμοι προς τα βίντεο του YouTube αναπαράγονται απευθείας στη ροή του LinkedIn και συνήθως παρέχουν 75% υψηλότερο ποσοστό κοινοποίησης.

  • Το LinkedIn λαμβάνει το 64% της επισκεψιμότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε εταιρικούς ιστότοπους.

  • Οι λογαριασμοί Linkedin με ολοκληρωμένες και ενημερωμένες πληροφορίες αποκτούν 40 φορές περισσότερες ευκαιρίες.

  • Το περιεχόμενο μεγάλης μορφής λαμβάνει τα περισσότερα κοινόχρηστα στοιχεία στο LinkedIn, επομένως η στόχευση για 1700-2100 λέξεις θα πρέπει να δώσει ώθηση στο περιεχόμενό σας.

  • Τα άρθρα LinkedIn με 8 εικόνες και 5,7 ή 9 τίτλους είναι τα καλύτερα για δεσμεύσεις.

  • Τα μηνύματα που αποστέλλονται έχουν αυξηθεί κατά 35% από έτος σε έτος στο LinkedIn.

  • Τα εβδομαδιαία μέλη του LinkedIn που ασχολούνται έντονα με το περιεχόμενο έχουν 5 φορές περισσότερες πιθανότητες να επιστρέφουν καθημερινά.

  • Η καταχώριση 5 ή περισσότερων δεξιοτήτων στο προφίλ σας στο LinkedIn μπορεί να οδηγήσει σε έως και 17 φορές περισσότερες προβολές.

  • 7,7 εκατομμύρια ώρες εκπαιδευτικού περιεχομένου καταναλώθηκαν τον Απρίλιο του 2020 στο LinkedIn.

  • LinkedIn Business StatsLinkedIn Business Stats

  • Το LinkedIn είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής πλατφόρμα μεταξύ των B2B marketers, ακριβώς πίσω από το Facebook.

  • Το 45% των marketers έχει αποκτήσει πελάτες μέσω του LinkedIn.

  • Οι Φόρμες Lead Gen στο LinkedIn μπορούν να αυξήσουν τις μετατροπές κατά 3 φορές.

  • Το 89% των εμπόρων B2B βασίζονται στο LinkedIn για τη δημιουργία δυνητικών πελατών.

  • Το 62% των επαγγελματιών μάρκετινγκ B2B δημιουργούν δυνητικούς πελάτες στο LinkedIn με επιτυχία, υπερδιπλάσιο από το επόμενο κανάλι κοινωνικής δικτύωσης.

  • 4 στους 5 χρήστες του LinkedIn καθοδηγούν τις επιχειρηματικές αποφάσεις.

  • Το 52% των αγοραστών αναφέρει το LinkedIn ως το κανάλι με τη μεγαλύτερη επιρροή κατά τη διάρκεια της ερευνητικής τους διαδικασίας.

  • Το InMail έχει 300% υψηλότερο ποσοστό απόκρισης από το email, με ποσοστό επιτυχίας 10-25% στο LinkedIn.

  • Το LinkedIn δημιουργεί έσοδα για το 38% των B2B marketers.

  • Το 80% των δυνητικών πελατών B2B που προέρχονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προέρχονται από το LinkedIn. Το 97% των επαγγελματιών μάρκετινγκ B2B χρησιμοποιούν το LinkedIn για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου τους.

  • Το 92% των B2B marketers έχουν συμπεριλάβει το LinkedIn στο μείγμα ψηφιακού μάρκετινγκ.

  • Το 49% των χρηστών του LinkedIn κερδίζουν τουλάχιστον 75.000 $/έτος.

  • Το 39% των χρηστών είναι κάτοχοι λογαριασμού premium LinkedIn.

  • Το 15% των χρηστών του Linkedin είναι παράγοντες επιρροής ανώτερου επιπέδου.

  • Σύμφωνα με το Linkedin, λαμβάνονται υπόψη κατά μέσο όρο 10 κομμάτια περιεχομένου πριν ληφθεί μια απόφαση αγοράς.

LinkedIn Ads Insights


  • Μια διαφήμιση στο LinkedIn μπορεί να προσεγγίσει το 12% του παγκόσμιου πληθυσμού άνω των 13 ετών.

  • Το Sponsored InMail έχει ποσοστό ανοίγματος 52% στο LinkedIn.

  • Οι Ηνωμένες Πολιτείες προσφέρουν τη μεγαλύτερη ομάδα διαφημιστικού κοινού στο LinkedIn με προσέγγιση 170 εκατομμυρίων χρηστών.

  • Οι διαφημίσεις μηνυμάτων LinkedIn έχουν ποσοστό μετατροπών 40%.

  • Το 65% των εταιρειών B2B έχουν δημιουργήσει πελάτες μέσω πληρωμένων διαφημίσεων LinkedIn.

  • Το κόστος ανά δυνητικό πελάτη είναι 28% χαμηλότερο από ό,τι στο Google AdWords στο LinkedIn.

  • Οι συνεδρίες LinkedIn φέρεται να έχουν αυξηθεί κατά 31% από έτος σε έτος το 1ο τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με τις αποκαλύψεις της μητρικής εταιρείας Microsoft.

  • Οι φόρμες Lead Gen στο LinkedIn έχουν μειώσει το κόστος ανά δυνητικό πελάτη για το 90% των B2B marketers.

  • Το LinkedIn ανέφερε ότι η δυνατότητα στόχευσης "αντιστοιχισμένου κοινού" πέτυχε αύξηση 32% στα ποσοστά μετατροπών μετά το κλικ και 30% ώθηση στο CTR.

  • Στο 58% των διαφημιζόμενων B2B αρέσει η απόδοση επένδυσης (ROI) των διαφημίσεων LinkedIn.

  • Το μέσο ποσοστό μετατροπών των διαφημίσεων βίντεο στο LinkedIn για τις ΗΠΑ είναι 6,1%, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη σύγχρονη πλατφόρμα.

Κορυφαίες μάρκες LinkedIn top brands

  • Η Google έχει 22,4 εκατομμύρια ακόλουθους στο LinkedIn.

  • Το Ted Conferences έχει 21,6 εκατομμύρια ακόλουθους στο LinkedIn.

  • Η Amazon έχει 21,2 εκατομμύρια ακόλουθους στο LinkedIn.

  • Το LinkedIn έχει 18,3 εκατομμύρια ακόλουθους στο LinkedIn.

  • Η Microsoft έχει 15,1 εκατομμύρια ακόλουθους στο LinkedIn.

  • Το LinkedIn είναι αναμφίβολα το προτιμώμενο δίκτυο για επαγγελματίες σε όλο τον κόσμο, και με δύο επαγγελματίες να εντάσσονται σε αυτό το δίκτυο κάθε δευτερόλεπτο, θα γίνει μάρτυρας τρομερής χρήσης.



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ TIKTOK





Το TikTok είναι η νέα αγαπημένη πλατφόρμα του Gen-Z και των baby boomers.

Δημοφιλές για το ιδιόρρυθμο και ξεκαρδιστικό περιεχόμενό του, η ισχύς του που δημιουργεί βουητό είναι δεκαπλάσια.

Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν αυτήν την ευκαιρία για να δημιουργήσουν μια νέα βάση χρηστών για την επωνυμία τους. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε τα στατιστικά στοιχεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε δημιουργικό περιεχόμενο για την πλατφόρμα.


Δημογραφικά στατιστικά Tiktok


  • Το TikTok έχει 850 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως.

  • Το TikTok έχει 689 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως με 167 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά.

  • Το TikTok έχει περίπου 100 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες στις Η.Π.Α., το οποίο είναι ένα τεράστιο 800% από τον Ιανουάριο του 2018.

  • Η TikTok είπε ότι έχει περίπου 50 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά στις ΗΠΑ.

  • Το TikTok είναι η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις του 2020, με 315 εκατομμύρια λήψεις το 1ο τρίμηνο του 2020.

  • Το 53% των χρηστών του TikTok είναι άνδρες και το 47% είναι γυναίκες.

  • Το 60% των TikTokers είναι γυναίκες και το 40% των χρηστών είναι άνδρες μόνο στις ΗΠΑ.

  • Το 11% του πληθυσμού ηλικίας 13+ χρησιμοποιεί το TikTok κάθε μήνα.

  • Το 60% όλων των χρηστών στο TikTok είναι Gen Zers.

  • Το TikTok είναι διαθέσιμο σε 154 χώρες και 75 γλώσσες.

Στατιστικά χρήσης Tiktok


  • Οι χρήστες περνούν 52 λεπτά την ημέρα στην εφαρμογή.

  • Ο νεότερος πληθυσμός TikTok στην ηλικιακή κατηγορία 4-15 δαπανά 80 λεπτά την ημέρα.

  • Μόνο οι χρήστες των ΗΠΑ ξοδεύουν σχεδόν 500 λεπτά μηνιαίως στο TikTok.

  • Υπάρχουν πάνω από 100 δισεκατομμύρια κατά μέσο όρο μηνιαίες προβολές βίντεο στο TikTok.

  • Πάνω από το 34% των TikTokers πυροβολούν καθημερινά.

  • Το 90% όλων των χρηστών του TikTok έχουν πρόσβαση στην εφαρμογή σε καθημερινή βάση.

  • Οι χρήστες των ΗΠΑ ανοίγουν το TikTok 8 φορές την ημέρα και οι μεμονωμένες συνεδρίες στην εφαρμογή είναι οι μεγαλύτερες με 4,9 λεπτά – το Facebook (4,7 λεπτά), το Instagram (3,1 λεπτά) και το Snapchat (1,6 λεπτά) κατατάσσονται χαμηλότερα.

  • Το 68% των χρηστών TikTok παρακολουθούν βίντεο κάποιου άλλου.

  • Το 55% των χρηστών του TikTok ανεβάζουν τα δικά τους βίντεο.

  • Το TikTok χρησιμοποιείται επί του παρόντος μόνο από το 4% των εμπόρων κοινωνικών μέσων των ΗΠΑ.

  • Οι 50 μεγαλύτεροι λογαριασμοί στο TikTok έχουν περίπου 500 εκατομμύρια ακόλουθους.

Στατιστικά Tiktok Engagement


  • Το ποσοστό αφοσίωσης του TikTok είναι 69%.

  • Το TikTok ξεπέρασε το Instagram ως η δεύτερη αγαπημένη εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης των εφήβων των ΗΠΑ.

  • Το 29% των εφήβων στις ΗΠΑ κατέταξαν το TikTok ως την αγαπημένη τους εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης.

  • Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες περιεχομένου TikTok έχουν πάνω από 1 δισεκατομμύριο προβολές.

  • Η κατηγορία περιεχομένου με τις περισσότερες προβολές ήταν η ψυχαγωγία στο TikTok, έχοντας συνολικά 443,3 δισεκατομμύρια προβολές hashtag.

  • Το 63% των αφοσιωμένων χρηστών του TikTok ισχυρίζονται ότι τους άρεσε ένα βίντεο τον τελευταίο μήνα.

  • Το 54% των αφοσιωμένων χρηστών του TikTok ισχυρίζονται ότι σχολίασαν το βίντεο κάποιου άλλου τον τελευταίο μήνα.

  • Το 63% των αφοσιωμένων χρηστών του TikTok ισχυρίζονται ότι ακολούθησαν κάποιον τον τελευταίο μήνα.

  • Η Bytedance, η μητρική εταιρεία του TikTok, πρόκειται να φτάσει τα 180 δισεκατομμύρια δολάρια, καθιστώντας την την πιο πολύτιμη startup στον κόσμο.

  • Το TikTok επρόκειτο να αντλήσει έσοδα αξίας 500 εκατομμυρίων δολαρίων μόνο από τις ΗΠΑ το 2020.

  • Οι Αμερικανοί έχουν ξοδέψει πάνω από 23,1 $εκατομμύρια σε αγορές εντός εφαρμογής TikTok μέχρι στιγμής.

  • Το TikTok έχει κερδίσει 75 εκατομμύρια δολάρια μέχρι στιγμής από αγορές εντός εφαρμογής στο App Store και στο Google Play.

  • Το 42% όλων των εσόδων της TikTok προέρχεται πλέον από τις Η.Π.Α.

  • Οι Influencers TikTok με 2,5 εκατομμύρια ακόλουθους χρεώνουν περίπου 800 $ ανά ανάρτηση.

  • Οι influencers στο TikTok θα μπορούσαν να περιμένουν μια σταθερή πληρωμή 500 $ για την είσοδο στην πλατφόρμα συν 25 $ για κάθε βίντεο που ανεβάζουν.

  • Το TikTok έχασε 500.000 δολάρια από την ινδική απαγόρευση.

  • Η απαγόρευση κόστισε στο TikTok απώλεια 15 εκατομμυρίων νέων χρηστών.


Κορυφαίες μάρκες στο Tiktok


  • Το TikTok κατατάσσεται στην 7η θέση, έχοντας 56,8 εκατομμύρια ακόλουθους.

  • Η Flighthouse, μια μάρκα ψηφιακής ψυχαγωγίας, έχει 28 εκατομμύρια ακόλουθους στο TikTok.

  • Το Musical.ly έχει 22,9 εκατομμύρια ακόλουθους στο TikTok.

  • Η Red Bull έχει 6 εκατομμύρια ακόλουθους στο TikTok.


Πώς σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα στατιστικά στοιχεία προς όφελός σας το 2021;


Πηγές:


167 Προβολές0 Σχόλια

Σχετικές αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
bottom of page